Shopping Cart

abaya bella ammara

4 Koleksi Abaya Terbaru Bella Ammara

Beberapa tahun kebelakangan ini, Trend abaya sangat menyerlah seperti jenama naelofar abaya,abaya lubna,abaya hijabistahub dan lain lain lagi.Dan abaya dianggap sebagai satu pakaian yang labuh, kosong dan hanya dipakai khas bagi menghadiri sesuatu majlis keraian yang tertentu sahaja.

Namun kini, dengan perkembang ekonomi dan permintaan pasaran semasa, industri fesyen muslimah moden sudah semakin meningkat maju dan menapak dengan pelbagai jenama pakaian terkenal mahupun jenama-janama baru sedang berlumba-lumba untuk menghasilkan rekaan abaya muslimah yang cantik dan tampak esklusif yang boleh dipakai seharian tanpa mengira waktu atau majlis. Rekaan yang moden, kontemporari dan esklusif yang dihasilkan mampu untuk memikat para wanita di luar sana.

Disamping dengan perkembangan teknologi semasa dan juga dengan kehadiran platform membeli belah secara atas talian ini. Maka, seperti cendawan tumbuh selepas hujan adalah pepatah yang sesuai untuk diberikan kepada industri fesyen terutama dengan kepelbagaian koleksi abaya yang cantik, moden, kontemporari dan esklusif dihasilkan untuk disajikan pada peminat-peminatnya.

Abaya Cantik & Terbaru Bella Ammara

Walaubagaimanapun, Kami di Bella Ammara juga turut tidak ketinggalan untuk menghasilkan sesuatu yang esklusif dan bermakna untuk peminat-peminat kami. Seiring dengan perkembangan ekonomi dan teknologi selepas pasca pandemik ini. Begitu juga dengan rekaan abaya yang semakin moden dan kontemporari, kami di Bella Ammara mengeluarkan empat rekaan ekslusif yang cantik dan terbaru serentak untuk memenuhi kehendak dan permintaan pasaran.

Empat rekaan Abaya yang dihasilkan dinamakan sebagai Koleksi Ayasya, Koleksi Falisha,Koleksi Heelwa dan Koleksi Zehra. Masing-masing mempunyai ciri-ciri rekaan yang unik dan tersendiri.

Jom sama-sama kita lihat secara lebih terperinci mengenai kempat-empat koleksi abaya yang esklusif dan terbaru dari Bella Ammara ini

  • Koleksi Ayasya

Koleksi Ayasya didatangkan secara pakej bersama-sama dengan Inner, Cardigan dan Scarf. Boleh dikatakan sebagai “All in One” set abaya tanpa perlu risau dan pening kepala untuk berfikir dimana nak cari dan beli inner atau cardigan atau scarf yang sesuai.

Koleksi ini hadir dengan lima warna pilihan yang cantik dan menawan iaitu Green Black, Teal, Mauve, Grey dan White. Warna-warna ini dipilih kerana ia merupakan warna-warna yang senang untuk dipadankan dengan majlis-majlis keraian dan sebagainya.

Selain itu, terdapat kemasan seperti Beads stripe dan BA plate pada koleksi Ayasya untuk menampakkan ia lebih premium dan mahal tapi dengan tanda harga yang mampu milik.

Material pula dipilih daripada kategori Nida fabrik yang diyakini lebih selesa dan lebih sesuai untuk dipakai di negara beriklim panas seperti Malaysia. Nida Fabrik diperbuat daripada seratus peratus polyester yang sememangnya fabrik yang esklusif, elegant, mewah dan terbaik untuk dijadikan sebagai abaya.

  • Koleksi Zehra

Koleksi yang seterusnya ialah Koleksi Zehra yang didatangkan dengan lima pilhan warna yang menawan kalbu iaitu warna Black, Navy Blue, Off White, Sandy dan juga Dusty Pink. Warna-warna yang cukup menarik dan sesuai untuk digayakan di dalam apapun majlis yang bersesuaian.

Cey Crepe fabrik dipilih sebagai material utama di dalam rekaan abaya ini kerana fabriknya yang nyaman, sejuk, lembut dan selesa untuk dipakai. Fabrik yang seratus peratus diperbuat daripada polyester dan sejenis kain tak perlu gosok. Mudah untuk wanita-wanita di luar sana yang mempunyai kekangan masa untuk menggosok bajunya.

Koleksi Zehra ini juga didatangkan pakej All in One termasuk Inner, Cardigan dan juga Shawl. Cukup satu set pakaian tanpa bersusah payah untuk memikirkan tudung baru dan sebagainya.

Untuk bahagian kekemasan pula, Koleksi Zehra ini dikemaskan lagi dengan beads yang tersusun rapi disamping juga jahitan BA plate untuk kelihatan tampak esklusif, mewah dan bergaya

  • Koleksi Falisha

Koleksi Falisha, salah satu koleksi keluaran Bella Ammara pilihan admin. Cukup cantik cukup lawa bila dipandang. Pakej koleksi ini hanya didatangkan bersama dengan scarf sahaja, tidak seperti koleksi Zehra dan Ayasya yang didatangkan bersama dengan inner dan cardigan.

Pemilihan material untuk koleksi ini adalah sama seperti material pada koleksi Ayasya iaitu menggunakan fabrik Nida yang sudah semestinya fabrik yang sesuai untuk dipakai di negara beriklim panas seperti Malaysia. Selain itu, fabrik ini tampak esklusif, elegant, mewah dan seri anggun pada si pemakainya.

Ia hadir dengan enam pilihan warna yang boleh mengaburi mata anda untuk memilih kerana ia cukup cantik dan menawan. Sudah tentu ia datang dengan warna White, Black, Brown, Peach Brown, Maroon dan juga Turquoise. Sesuai untuk dipakai dan digayakan pada majlis-majlis keramaian dan sewaktu dengannya.

Kekemasan pula di letakkan Gliiter Stripe secara menegak pada Koleksi Falisha untuk kelihatan lebih esklusif dan jangan lupa signature Bella Ammara iaitu BA plate.

Koleksi yang seterusnya ialah #HeelwaAbaya, inspirasi daripada abaya dubai yang juga didatangkan bersama dengan pakej inner, cardigan dan scarf. Semestinya rekaan esklusif untuk anda semua.

Berlainan dengan koleksi #abaya yang lain, Heelwa #Abaya menggunakan material daripada Rotana Shimmer fabrik dengan kemasan beads yang tersusun rapi. Fabrik yang selalu dan sentiasa digunakan di dalam pembuatan pakaian seperti baju, jubah mahupun #abaya. Semestinya fabrik yang selesa untuk dipakai tanpa ragu-ragu.

Heelwa #Abaya ini hanya hadir dengan tiga warna pilihan yang terhad iaitu Grey, Pink dan Nude sahaja. Walaubagaimanapun, ia masih sesuai untuk dipakai dan digayakan pada majlis-majis tertentu mahupun dipakai untuk bekerja dan hari-ari biasa.

Cara Penjagaan Abaya Bella Ammara :

  • Gantung untuk pengeringan secara normal.
  • Basuh secara berasingan dengan pakaian yang lain.
  • Hanya menggunakan sabun atau detergen yang lembut sahaja.
  • Jangan rendam terlalu lama bagi mengelakkan perubahan warna pada fabrik.
  • Elakkan menggunakan berus yang keras atau menyental secara kuat kerana boleh menjejaskan struktur fabrik.
  • Seterika pada suhu yang rendah dan minimum dan juga apabila perlu sahaja.

Jangan Lupa Dapatkan Sekarang Abaya Terkini Bella Ammara Sekarang dengan Harga Promosi Sehingga 30 July ini. Harga Pengenalan yang sangat berbaloi untuk di miliki dan ada pelbagai Free Gift Menarik dengan pembelian koleksi koleksi istimewa ini.

Boleh Dapatkan Di Butik Butik Bella Ammara Yang Berdekatan Dengan Anda

Bella Ammara Kuala Lumpur
Jalan Genting Kelang

Bella Ammara Shah Alam
Seksyen 7 Shah Alam

Bella Ammara Sungai Petani

Bella Ammara Johor Bahru
Bandar Baru Uda

Bella Ammara Bangi
Bangi Sentral

Kami juga membuka peluang kepada mereka yang ingin menjana income dengan program Dropship kami di Bella Ammara yang anda akan dapat Komisen bermula 7 Sehingga 15% setiap design yang terjual.
Jika berminat dengan Program Dropship Bella Ammara.Boleh Tekan Butang whatsapp pada website kami untuk admin bantu anda cara untuk daftar Dropship Bella Ammara.

Untuk melengkapkan dan memenuhkan ruang di dalam almari pakaian anda, Jom membeli belah koleksi lengkap kami secara atas talian dan ikuti sosial media kami untuk dapatkan informasi mengenai perkembangan fesyen terkini, koleksi keluaran terbaru dan juga promosi terbaru daripada kami.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Free Shipping Semenanjung Malaysia

On all orders above RM500

Easy 30 days returns

30 days money back guarantee

High Quality Product

for all our product

100% Secure Checkout

PayPal / MasterCard / Visa