Shopping Cart

SHAWL COTTON ADRA BLOG scaled

Shawl Cotton Adra by Bella Ammara

Nak bermalas-malasan di rumah tapi nak semua benda cepat siap?

Ya, Shawl Cotton Adra sangat sesua pada wanita bekerja dan suri rumah masa kini. terlalu banyak pekerjaan yang hendak dilakukan sehingga tidak cukup tangan untuk selesaikan. Lebih-lebih lagi bila sampai bab menggosok pakaian, perasaan malas hadir bagai kena hempap dengan batu besar dengan suara suami yang memanggil cepat sket.. dengan rengekan anak kecilnya lagi..yang meraung raung..macam biasa hadapi masalah ni kan.Itulah masalah UTAMA wanita dalam nak bersiap dari atas hinggalah ke bawah.

Kini, anda tidak perlu lagi melakukan aktiviti menggosok dengan koleksi shawl terbaru dari Bella Ammara.
In sha Allah dengan Shawl Cotton Adra ini dapat menjimatkan masa ANDA dan Memberi Keselesaan semasa pakai. Tidak merimaskan pun.

Shawl Cotton Adra

Shawl Cotton Adra koleksi hijab terbaru dari Bella Ammara untuk tahun 2022. Terdapat 14 pilihan warna yang cantik, menawan dan juga sedap mata memandang. Warna-warna yang dipilih berdasarkan citarasa pilihan BA Lover.

14 Warna Pilihan ini adalah Antara Warna warna yang menjadi kesukaan Wanita Muslimah di Malaysia.Warna Shawl Cotton Adra sangat mudah untuk di padan kan dengan jubah , blouse dan baju kurung. Ia Juga sesuai untuk aktiviti yang luar seperti bersukan dan beriadah bersama pasangan dan keluarga Anda.

SHAWL COTTON INI SANGAT ANTI KEDUT

Sangat sesuai untuk mereka yang Jimat Masa Tanpa Gosok Tudung Dulu sebelum nak gunakan Shawl.

Ciri Ironless ini sangat sesuai buat ibu Ibu di rumah yang sentiasa nak cepat untuk bersiap.

Malah, shawl cotton Adra ini juga menggunakan fabrik dari jenis Cotton Ribbed Jersey sebagai pilihan utama dalam penghasilannya. Ciri ironless pada fabrik ini pastinya manarik perhatian wanita-wanita yang berkerja mahupun suri rumah di luar sana. Selain itu, fabrik ini juga sejuk. tekstur fabrik yang lembut dan terletak elok di muka menjadi keutamaan dalam pemilihan fabrik ini. Fabrik cotton ribbed jersey berkualiti dipilih kerana mempunyai tahap tenunan yang tinggi dan bersifat anjal.

TEKSTUR FABRIK YANG CANTIK

Manakala, ukuran saiz bagi shawl cotton Adra ini adalah 70cm x 170cm. Ukuran standart dan kebiasaan bagi hijab keluaran Bella Ammara. Saiz yang amat sesuai untuk menggayakan shawl dengan pelbagai gaya yang menarik. Jangan lupa lawati channel youtube Bella Ammara untuk tuturial gaya pemakaian shawl dan bawal yang menarik.

Disamping itu, terdapat Tag Fabrik BA dijahit pada bahagian hujung shawl sebagai tanda esklusif rekaan dan koleksi dari Bella Ammara.

Cara Penjagaan Shawl Cotton Adra :

  • Basuhan yang minimal menggunakan tangan, elakkan menggunakan mesin basuh
  • Gosok pada suhu yang minimum jika perlu
  • Elakkan menggunakan sabun atau peluntur yang boleh menjejaskan kualiti fabrik
  • Elakkan menggunakan berus yang keras yang boleh menjejaskan struktur fabrik

Promosi Shawl Cotton Adra

Dapatkan 2 pcs RM50 dan 4pcs RM100

Jom dapatkan Shawl Cotton Adra sekarang pada harga RM29 sehelai dan JIMAT RM8 pada harga RM50 untuk 2 helai.

Untuk Tutorial Shawl

Kami sediakan beberapa Tutorial Shawl untuk Panduan Anda semua gayakan Shawl yang nak di gayakan mengikut acara acara yang sesuai.

Tutorial shawl yang kami sediakan ada jenis jenis dari shawl lain yang seakan sama dengan size shawl cotton adra. Ini adalah sekadar panduan buat anda semua.Untuk dapatkan pelbagai gaya boleh terus google atau youtube search dengan kata kunci Tutorial Shawl Simple dan Mudah, akan keluar beberapa result video panduan yang anda boleh pilih mengikut style anda sendiri.

Anda Juga Boleh Dapatkan Koleksi Tudung dan Shawl di :

  • Shawl Online atau Shawl Website Rasmi Bella Ammara HQ Online atau di Butik Butik Bella Ammara ,
  • Bella Ammara Shah Alam ,
  • Bella Ammara Bangi ,
  • Bella Ammara Kuala Lumpur ,
  • Bella Ammara Johor Bahru
  • Bella ammara Sungai Petani

Jangan lupa untuk Follow, Like, Subscribe dan Share akaun media sosial Bella Ammara untuk perkembangan terkini mengenai koleksi terbaru dan juga promosi-promosi terkini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Free Shipping Semenanjung Malaysia

On all orders above RM500

Easy 30 days returns

30 days money back guarantee

High Quality Product

for all our product

100% Secure Checkout

PayPal / MasterCard / Visa