Shopping Cart

Baju Renang Muslimah

Baju Renang Muslimah BAkini

Baju Renang Muslimah Bakini Pertama telah dilancarkan pada 2017 dengan permintaan yang sangat tinggi dan terjual lebih dari 10,000 pasang dan pada 2018 juga dilancarkan versi yang kedua juga 10,000 pasang terjual di pasaran Malaysia dan Antarabangsa.

Walaupun di pasaran tempatan terdapat banyak persaingan baju renang seperti baju renang muslimah decathlon , baju renang Hanis Zalika dan pelbagai jenama besar , BAkini tetap ada permintaan yang tersendiri dan eksklusif. BAkini adalah idea sepenuhnya datang dari Founder Bella Ammara iaitu Puan Belle al yahya.

Terkini, Bella Ammara telah mengeluarkan pakaian renang muslimah untuk para wanita yang bertutup. BAkini 3.0 mempunyai ciri-ciri baru demi menjaga keselesaan pengguna apabila menyarungkan BAkini 3.0 ini.

Baju Renang Muslimah BAkini Bella Ammara

Versi BAkini 3.0 baju renang muslimah malaysia dihadirkan dengan “full set” pakaian renang dari kepala hingga kaki. Ini dapat membuatkan pengguna berasa selesa apabila pergi bercuti bersama keluarga tersayang.

Rekaan ini amat diminati oleh para pengguna dan mendapat sambutan hangat daripada peminat Bella Ammara sendiri. kedai baju renang muslimah

Kebanyakan BAkini di gunakan untuk travel di Dalam dan Luar Negara ,rata rata feedback mengatakan yang BAkini ini sangat Premium dan Eksklusif , memenuhi kehendak muslimah yang ingin luangkan masa bersama keluarga semasa bercuti di hotel hotel swimming pool atau di pantai pantai.

Baju Renang Muslimah BAkini Bella Ammara

Video Teaser BAkini Baju Renang Muslimah

Follow Instagram BakiniSwiwear Sekarang https://www.instagram.com/bakiniswimwearhq/

Ciri Ciri UTAMA BAKINI Swimwear Bella Ammara

Ciri-ciri yang menarik tentang BAkini ini adalah ia diperbuat daripada 82% Nylon dan 18% Spandex yang dapat memudahkan pengguna untuk berenang di dalam air.

1.Baju Renang Breastfeeds Friendly

Khas buat Ibu yang masih Menyusukan Anak , BAkini ada fungsi yang memudahkan buat Ibu Ibu yang menyusukan anak. Dan ia Terlindung dan masih menjaga Aurat Ibu Ibu.

2. Cape Lindung Dada

BAkini ada Cape yang labuh dan selamat untuk lindungi bentuk tubuh pada bahagian dada apabila keadaan basah.

3. Percuma Scarf atau Tudung Sarung

Tudung sarung yang sangat Penting melindungi aurat Anda , dan paling penting ia selesa dan mudah kering. Tudung Ini tidak terlalu labuh kerana ia faktor keselamatan juga untuk elakkan tudung terlalu labuh akan menyebabkan lemas.Dan juga pada bahagian Dada sudah di sediakan CAPE untuk lindungi bahagian Dada.

4.PERCUMA Stokin Renang.

5.Sesuai untuk Basuh Menggunakkan Mesin Basuh.

Dengan Pembelian Bakini anda akan dapat PERCUMA Stokin Renang anti Slippery dan sangat selesa untuk digunakan ketika di pantai dan swimming pool.Boleh elakkan terpijak benda benda yang tajam atau berduri.Sangat berbaloi dimiliki.

Untitled 6 1

BAkini boleh dibasuhkan dengan suhu bawah 37degree menggunakan mesin basuh anda di rumah.Elakkan basuh menggunakkan air panas dikuatiri akan menjejaskan kualiti Spandex Bakini yang mungkin akan mengecut.Dan juga elakkan menggunakkan Dryer kerana ia akan merosakkan Fabrik Spandex Bakini.

6.Kain Sejuk , Ringan dan Mudah Kering

BAkini dalam keadaan kering adalah sangat selesa dan tidak menyerap banyak haba , jadi ia boleh digunakkan untuk bersantai berjemur di tepi pantai atau kolam. Ia juga sangat ringan dan tidak berat seperti sesetengah baju renang. Kualiti Spandex yang seperti kita tahu ia ada jenis kurang serap air jadi ia mudah untuk kering dengan cepat. Bestkan BAkini ni. Kualiti Antarabangsa setaraf dengan Brand Brand Terkenal di Luar negara.

7. Snap Button Antara Baju Dan Seluar Renang.

Fungsi Snap Button adalah untuk mengelakkan baju terangkat ketika di dalam air dan elakkan aurat puan puan semua terdedah dengan mudah. Snap Button ini sangat tahan lasak dan anti karat. Inilah kelebihan paling UTAMA dalam BAkini.Ia Melindungi Aurat anda.

8. Sheer Cardigan

BAkini Swimwear 3.0 di datangkan Aksesori Khas Sheer Cardigan untuk tampil lebih cantik dan melindungi saat anda sedang basah selepas mandi.Tampak lebih Eksklusif dengan Cardigan yang bernilai RM69 sahaja.

Cardigan ini adalah Fabrik Chiffon yang mudah kering dan Selesa untuk di pakai. Mudah untuk Dibasuh.

9.”Thumb Hole”

Di hujung lengan baju untuk mengelakkan pakaian renang terselak ketika berada di dalam air.

c6c4f5fd 6c8b 4c47 85e2 ff2680282a62

Feedback Bakini Swimwear

” Sangat Berpuas Hati Dengan Kualiti Bakini”

“Dah lama saya tunggu Bakini ni , tengok kawan kawan pakai mmg cantik “

“Saya dah ada BAkini 1.0 dan 2.0 tapi saya still nak 3.0 ni sebab selesa dan cantik “

“Baju Renang yang sesuai sangat dengan muslimah “

“Memang baju renang Bakini dapat elakkan dari Aurat Terdedah “

“Cantek dengan ada Cardigan Bakini”

NAK DAPATKAN BAKINI SWIMWEAR

Dapatkan BAkini Swimwear di website Rasmi Bella Ammara , Butik Butik Bella Ammara Berdekatan dengan Anda , baju renang muslimah kuala lumpur juga terdapat agen agen BAkini dan Anda juga boleh search baju renang muslimah near me di sekitar Shah Alam , Kuala Lumpur , Sungai Petani , Bangi , Johor Baru Sekarang.

Harga BAkini Pada tahun 2022

Untuk Size XS – M = RM359

untuk Size L – XXL = RM379

Dapatkan sekarang Koleksi Terhad BAkini Bella Ammara Sekarang.

http://139.180.129.86/2022/07/04/5-jenama-baju-renang-paling-top/
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Free Shipping Semenanjung Malaysia

On all orders above RM500

Easy 30 days returns

30 days money back guarantee

High Quality Product

for all our product

100% Secure Checkout

PayPal / MasterCard / Visa